onsdag 20 juni 2012

Du missar väl inte.....

 
Tävling


Nu kör vi på med en liten tävling här på bloggen =)

Det du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar här på bloggen (= 1st lott) där du även skriver vad du helst vill ha om du vinner. Du väljer mellan väska,gris & vimpel, Å självklart bestämmer du själv hur du vill att den ska utformas =) För större chans att vinna och att du får hela 3st lotter så ska du lägga upp vår blogglänk på din FB logg eller om du har en blogg så kan du göra ett inlägg där, glöm då inte att skriva det här!  Tävlingen avslutas Lördagen den 30/6

Hoppas ni tycker detta blir skoj & lycka till =)
Kramar Pillan & Nettan

17 kommentarer:

  1. Mona Nyhem Helsing20 juni 2012 kl. 23:27

    Roligt med en tävling, jag skulle helst villa vinna vimplarna, så fina! Lägger upp länken på FB också nu!

    SvaraRadera
  2. Ja vad kul med tävling! Jag önskar mej en nasse! Länkat till Fb oxå, heja tjejer ni är så duktiga. Kram Vickan

    SvaraRadera
  3. Toppen!! Jag vill SÅÅÅÅ gärna vinna en vimpel, ljuvligt fin på vår uteplats :)

    Har länkat på FB oxå

    /Angelica Nilsson

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha en GRIIIIIIIS!
    Grisen "MÄRY" ;D
    Självklart har jag delat länken på fejjan så jag får fler vinstchanser!
    /Marita "Märy" Halvarsson

    SvaraRadera
  5. Jag vill vinna en vimpel!! Ni gör så fina saker! :)
    Har länkat på fejjan också.

    Kjerstin K

    SvaraRadera
  6. Ååå Olle vill ha en NASSE han!!! =)) Ni är helt underbart härliga å att ni delar med er dessa söta ting är guld! Kramen / Olle Haglund å hans Mamma!

    SvaraRadera
  7. Åhh ni gör så mycket fint :) Skulle vilja ha en gris, dom är ju för söta!! Hoppas hoppas hoppas...Har länkat på min fb sida :)
    Kramar från Victoria S

    SvaraRadera
  8. Åh så söta saker ni gör. Jag vill självklart vara med och tävla om en väska. Dom är ju bara för underbart fina. Jag länkar till er via min blogg :)
    // Linda

    SvaraRadera
  9. Åhh roligt med tävling!! Jag vill ju helst ha en av varje =) Så himla fina saker! Men eftersom Wilma fyller 1 i Augusti så väljer jag en vimpel som hon kan ha på sitt kalas eller på sitt fina rum. Hoppas vi har turen att vinna MVH Emma Söderlund

    SvaraRadera
  10. Självklart vill jag vara med i er tävling!! Jag är jättenöjd med dom saker jag redan har köpt. =) Vinner jag väljer jag en vimpel till min lilla gladiatorunge. Jag sätter även ut er länk på min blogg & på facebook. Håller tummar & tår!! Kram Ulrika

    SvaraRadera
  11. ÅåHh, ni har så otroligt vackar saker, men det jag tyckte bäst om var Ulrika Borgs plånbok. Färgerna och storleken var ju perfekt. JAg har lagt in er sid apå min fb sida samt på min blogg..Om jag vinner så vill jag ha en vimpel till mina twinns..Louise sundström

    SvaraRadera
  12. Åh men självklart vill jag vara med och tävla och försöka vinna en fin fin väska :-) Har med lite hjälp länkat på facebook också ;-)

    /Lena Torin

    SvaraRadera
  13. Å skyndar mig o kommentera.... :-)
    Jag vill hemskt gärna ha en gris!
    Otroligt fina saker ni gör o kul att ni visar upp det på ett enkelt o överskådligt vis.
    Lägger upp länken på FB nu.
    Vill gärna beställa nåt efter semestern...
    /Tina Hallin Jonsson

    SvaraRadera
  14. Ååå så fina saker! Önskar så gärna vinna en gris till min samling, har dock ingen så här fin ännu...
    /Tina Asplund

    SvaraRadera
  15. Mamma tipsade mig precis om denna söta tävling och eftersom att hon redan önskat sig en gris här ovanför ser jag så får väl inte jag vara sämre. Min 1årige son älskar också grisar och tycker det är jättetråkigt att han inte får leka med någon av dem i mormors samling. Vinner vi denna så har han en att kramas med när han är hos mormor iallafall ;)
    Lina Engström

    SvaraRadera
  16. Jag må inte bara ett barn längre, men den där grisen är ju så utomordentligt söt!
    / My Andersson

    SvaraRadera
  17. Åhhh en gris då skulle min son bli jätteglad!!! Den var ju jättesöt lite lik Bamsen.
    /Kajsa Winder

    SvaraRadera